تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

ارائه مقالات و پژوهش های مرتبط با علم ارتوپدی فنی


دسته بندی سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 856

انواع درد پنجه پا


انواع درد پنجه پا

پاهای بسیاری روزانه از پیاده‌روی ، دویدن ، پریدن ، و بالا رفتن استفاده می‌کنند ، بنابراین به طور طبیعی ، آن‌ها در معرض انواع مختلفی از مشکلات قرار دارند .
از جراحات تا التهاب ، انواع مختلفی از آسیب و نقص می‌تواند منجر به مشکلات پا شود .
این پاها از ۲۶ استخوان ساخته شده‌اند و آن‌ها را به یکی از پیچیده‌ترین مناطق بدن تبدیل کرده‌است . با این وجود ، با توجه به کالج of ، یک فرد حدود ۱۵۰۰۰۰ مایل در طول عمر خود را طی می‌کند که تقریبا ً معادل راه رفتن در سراسر جهان شش بار است.
استفاده نادرست از کفش ، دیابت و پیری برخی از حامیان اصلی مشکلات پا هستند . این مقاله برخی از مهم‌ترین نگرانی‌های پا ، علل آن‌ها و زمانی که به دنبال درمان درد پنجه پا  هستند را برجسته خواهد کرد .
۱. Athletes پیاده Podiatrist به پای ورزش‌کاران نگاه می‌کند .
پای پیاده عمدتا ً ناشی از راه رفتن در مناطق مرطوب است . می‌تواند شدیدا ً مسری باشد .
پاهای Athletes عفونت قارچی پوست است که معمولا ً بین انگشتان پا پیدا می‌شود . با این حال ، عفونت می‌تواند شیوع یابد و موجب ناراحتی ، خارش و حتی درد شود .
علل یک فرد معمولا ً در معرض قارچ قرار می‌گیرد که باعث می‌شود که athletes پا در یک باشگاه ، دوش ، یا استخر داشته باشد که در آن مردم پابرهنه راه می‌روند . Fungus تمایل دارد در مناطق گرم و مرطوب رشد کند .
پوشیدن کفش‌هایی که گرم و مرطوب هستند می‌توانند باعث رشد و گسترش قارچ شوند . این بیماری شدیدا ً مسری است و می‌تواند به مناطق دیگر پوست از جمله دست‌ها ، کشاله ران و پوست سر سرایت کند .
علایم این بیماری موجب خارش ، شکستن ، تاول زدن و پوست کردن پاها می‌شود . این شرایط معمولا ً بین چهار انگشت چهارم و پنجم شروع می‌شود و سپس پخش می‌شود . همچنین فرد می‌تواند ترکه‌ای را در پاشنه یا پوست انگشتان ایجاد کند .
یک فرد باید پاهای خود را تمیز و خشک نگه دارد و آن‌ها را با یک حوله جداگانه خشک کند . درمان‌های Antifungal در اغلب drugstores مثل اسپری ، پودر و lotions موجود هستند تا روی پاهای خود اعمال شوند .
اگر قارچ در حال گسترش و یا بدتر شدن از درمان است ، فرد باید پزشک خود را ببیند که می‌تواند داروهای ضد قارچی به خاطر شرایط تجویز کند .

 

کلینیک حکیم

 

  انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 31

برچسب های مهم



تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد