تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

ارائه مقالات و پژوهش های مرتبط با علم ارتوپدی فنی


دسته بندی سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 853

بریس میلواکی


میلواکی Brace توسط دکتر والتر بلانت از میلواکی ، ویسکانسین در میانه ۱۹۴۰s به عنوان ابزار بی‌حرکت بی‌حرکت کردن دستگاه برای درمان بیماران scoliosis scoliosis توسعه یافت . این امر به سرعت به عنوان یک وسیله درمانی nonoperative برای idiopathic scoliosis پذیرفته شد . اولین گزارش استفاده از آن برای این هدف در سال ۱۹۵۸ ( JBJS ۴۰ A : ۵۲۵ - ۵۲۵ ، ۱۹۵۸ ) منتشر شد . اصل of ( cervicothoracic - lumbosacral orthosis ، CTLSO ) عبارت بود از اعمال تصحیح طولی بین کمربند لگن ( که در اصل از thermoplastics چرمی و بعدا ً ساخته شده‌بود ) و حلقه گردن و فشار جانبی اعمال‌شده به نوک منحنی از طریق پدهای متصل به یک superstructure فلزی که کمربند لگنی را به حلقه گردن متصل می‌کند . برای صاف کردن the کمری و در تئوری افزایش کارایی پدهای قابل جا مناسب ساخته شد . تصور می‌شود که تصحیح با فشار لایه پاسیو بر روی نوک ( در ستون فقرات از طریق فشار بر استخوان رویانی نوک) از منحنی‌ها و به طور فعال توسط عضله‌ای که از پدها دور می‌شود ، رخ دهد . The ۲۳ ساعت در روز به کار گرفته شد و اغلب با یک برنامه ورزشی ترکیب می‌شد . مشکل اصلی شکار ، پایبندی به درمان بود . به تدریج the میلواکی به underarm braces ( TLSOs ) که فکر می‌کردند پذیرش بیمار بهتری داشته باشد، دست داد . سوال of در حال حاضر توسط دانشگاه ایالت آیووا در زمینه جراحی Orthopaedic توسط موسسه ملی بهداشت و درمان مورد بررسی قرار گرفته‌است .

طراحی اولیه of بریس میلواکی از یک حلقه occipital mandibular استفاده کرد . دکتر Ignacio Ponseti ( استاد بازنشسته دانشگاه of در دانشگاه آیوا ) و دکتر ویلیام Olin ( استاد بازنشسته دانشگاه of در دانشگاه آیوا ) نتایج مضر و mandibular of Brace در بیماران scoliosis در دانشگاه آیوا را مطالعه کردند . این مطالعه هرگز منتشر نشد اما اطلاعات حیاتی در مورد مشکلات ایجاد شده توسط نسخه ابتدایی میلواکی Milwaukee ارایه داد که در نهایت منجر به تغییر طراحی حلقه گردن برای اجتناب از جنبه‌های منفی طراحی اصلی شد .
دکتر ویلیام Olin به اندازه‌ای مهربان بود که نسخه اصلی خود را با مجله Iowa Orthopaedic برای انتشار به اشتراک بگذارد ، به طوری که این قطعه ارزشمند از تحقیقات دانشگاه مشارکتی برای همیشه به ثبت خواهد رسید . مورد ۱ به دلیل داده‌های ناپدید شده حذف شده‌است و ارقام از موارد ۳ تا ۹ به دلیل نگرانی‌های فضایی حذف شده‌اند . برای افرادی که به این تصاویر اصلی علاقه دارند ، آن‌ها به صورت الکترونیکی دستگیر شده و به دکتر Olin بازگردانده شد

کلینیک حکیم

  انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 34


تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد