تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

ارائه مقالات و پژوهش های مرتبط با علم ارتوپدی فنی


دسته بندی سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 858

انواع پای مصنوعی


انواع پای مصنوعی

 

 این مقاله به کاربران کمک می‌کند تا درباره انواع مختلف پاهای مصنوعی یاد بگیرند . پروتز از زمان باستان برای جایگزینی اندام , پا , زانو , لگن و غیره به کار گرفته شده‌است . در هر روز افزون بر پای مصنوعی , تعداد زیادی از بیماران مبتلا به قطع عضو , ساق و ابزار ویژه‌ای برای کمک به فعالیت‌های تفریحی یا مشارکت ورزشی دارند .
یک عضو مصنوعی به عنوان جایگزینی مصنوعی یا جایگزین کردن ناحیه بدن مانند کفل , زانو , پا , زیر اعضای مصنوعی زانو , پای مصنوعی و یا یک عضو دیگر توصیف می‌شود . دست مصنوعی یک دستگاه مصنوعی است که جای خالی بدن را می‌گیرد . این بخش از مسیر پیشرفت , علم اصلی متمرکز کردن چیزهای مکانیکی با انسان و سیستم عصبی برای کمک یا بهبود کنترل حرکتی ناشی از نقص , بیماری یا ضربه است .
پروتز معمول برای مفاصل ران , زانو , مچ پا و باسن است . پروتز می‌تواند به شکل یک زانوی یک طرفه بپیوندد . تعویض و تعویض مفصل به معنای یک چیز مشابه است.
پای مصنوعی نوعی پروتز است که جای بدن از دست رفته را جایگزین می‌کند , مانند پاهای که قبلا ً اشاره کردیم . نوع پای مصنوعی به طور گسترده توسط میزان قطع یا قطع عضو و محل ضایعه تعیین می‌شود . پای مصنوعی ممکن است به دلایل مختلفی از جمله حوادث مورد نیاز باشد 
در دوران اخیر ، پیشرفت عظیمی در پاهای مصنوعی به وجود آمده‌است . پلاستیک پیشرفته جدید و بسیاری از مواد دیگر مثل فیبر کربن به پاهای مصنوعی اجازه می‌دهند که خیلی سبک‌تر و قوی‌تر باشند و مقدار انرژی بیشتری مورد نیاز برای مدیریت پا را محدود کنند . با مدرنیسم در تکنولوژی پیشرفته ، شکل‌گیری زندگی همانند پاهایی که از PVS یا سیلیکون ساخته شده‌اند ممکن شده‌است .
این پای مصنوعی مثل پای مصنوعی ممکن است ساخته شود تا ظاهر یک پای واقعی را با کک و freckles تقلید کند و COSMESES به بدن در هر تعداد از تکنیک‌ها ، با استفاده از مکش ، چسب ، پوست مصنوعی و یا آستین بالا متصل شوند .
دو نوع اصلی از گونه‌های مصنوعی مصنوعی وجود دارد که عبارتند از: TRANSTIBIAL ) و TRANSFEMORAL Prosthesis - اینها برای جایگزینی پای گم‌شده استفاده می‌شوند .
TRANSTIBIAL Prosthesis یک عضو مصنوعی است که جای پای گم‌شده را در زیر زانو می‌گذارد . افرادی که دچار قطع عضو می‌شوند به طور معمول قادر به به دست آوردن حرکات عادی بیشتر از کسی هستند که قطع عضو دارد ، به دلیل سهم بسیار زیاد برای حفظ زانو که اجازه حرکت آرام و آسان‌تر را می‌دهد .
TRANSFEMORAL Prosthesis یک ساق مصنوعی است که جای پای خالی بالای زانو را عوض می‌کند . قطع عضو در مورد قطع عضو می‌تواند زمان بسیار کمی را در زمان عادی خود به دست آورد . به طور کلی ، قطع عضو در قطع عضو ، تقریبا ً ۸۰ درصد یا انرژی بیشتری برای راه رفتن به جای یک فرد با ۲ پا دارد . این فقط به خاطر پیچیدگی‌های مربوط به حرکت مربوط به زانو است . در بهبود و طراحی جدید ، بعد از استفاده از فیبر کربن ، موتور ، ارتباطات مکانیکی ، hydraulics ، microprocessors کامپیوتری و ترکیب‌های نوآورانه این فن‌آوری‌های مدرن برای کنترل بیشتر به کاربر .

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 84

برچسب های مهم



تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد