تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

ارائه مقالات و پژوهش های مرتبط با علم ارتوپدی فنی


دسته بندی سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 859

ارتز چیست؟ پروتز چیست؟


 ارتز چیست؟

برای بهبود تحرک ، کاهش درد و یا حمایت از آسیب پس از جراحی Commonly - زانو ( FOs ) و problems زانو ( KOs ) - برای حفاظت مشترک ، کاهش درد و یا حفاظت از آسیب پس از جراحی Ankle - زانو ( AFOs ) - برای حفاظت مشترک ، کاهش درد و آسیب پس از جراحی Spinal - زانو ( AFOs ) - برای حفاظت مشترک ، کاهش درد و آسیب به آسیب‌های نخاع و یا حفاظت از آسیب‌های نخاع .
انواع گسترده‌ای از orthoses پیش‌ساخته و سفارشی برای بسیاری از مشکلات اسکلتی وجود دارد . آن‌ها دستگاه‌های تخصصی هستند و باید همیشه با یک orthotist / prosthetist کاملا ً واجد شرایط نصب شوند .

پروتز چیست ؟ یک پروتز یک ابزار مصنوعی متصل شده یا برای بدن به کار می‌رود تا بخش گم‌شده را جایگزین کند. Orthotist / prosthetists در تهیه یک محدوده کامل از prostheses خارجی برای عضو پایینی و بالایی واجد شرایط هستند ، که به صورت جداگانه تجویز ، تولید شده ، تولید شده و برای بازیابی عملکرد و cosmesis یک دست قطع‌شده پس از ارزیابی کامل و کامل مشتری طراحی شده‌اند . با توجه به پیشرفت‌های مدرن در فن‌آوری مصنوعی ، prostheses روشن‌تر ، قوی‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند . پیشرفت‌های تکنولوژیکی شامل " ذخیره انرژی " ، " knee کنترل ریزپردازنده " و " " ( bionic ) می‌باشد .
تفاوت بین یک A - - - - و - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - یک orthosis پیش‌ساخته وسیله‌ای است که پیش از آن ساخته شده‌است و متعاقبا ً برای پاسخگویی به نیازهای خاص مشتری طراحی شده‌است . این orthoses اغلب برای استفاده کوتاه‌مدت یا در مورد ارائه بالینی غیر پیچیده تجویز می‌شوند . بسیاری از افراد حرفه‌ای بهداشتی در تجهیز محدوده کوچکی از orthoses پیش‌ساخته دخیل هستند ، با این حال orthotist / prosthetists تنها متخصصان بهداشتی هستند که واجد شرایط مناسب برای رسیدن به کل بدن هستند . همچنین مهم است که توجه داشته باشید که همه orthoses پیش‌ساخته شده باید اصلاح‌شده و هدف‌دار شوند تا با مشتری متناسب شوند و اطمینان حاصل کنند که اهداف درمانی برآورده می‌شوند و بهترین نتیجه کاربردی بدست می‌آید .
orthosis سفارشی یک ابزار بسیار تخصصی است که از یک قالب یا قالب یک مشتری تولید می‌شود . آن نمی‌تواند برای شخص دیگری نصب شود چون برای برآورده کردن نیازهای خاص فرد طراحی و تولید شده‌است . در حالی که شاغلان بهداشتی انتخاب‌شده سفارشی برای پای یا شاخه بالایی را فراهم می‌کنند ، تنها orthotist / prosthetists واجد شرایط مناسب برای برازش رویه برای کل بدن هستند . بنابراین ، یک ارزیابی بالینی و مشاوره توسط یک orthotist / prosthetist اطمینان حاصل خواهد کرد که تمام بدن یا بخش عضو شما ارزیابی می‌شود و محدوده کامل گزینه‌های درمان orthotic مورد بررسی قرار می‌گیرد .

اطلاعات بیشتر در وبسایت کلینیک طب فیزیکی حکیم

  انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 89


تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد